.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمب یک قصابی بعلت جعل مهر دامپزشکی
رئیس دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار از پلمب یک واحد قصابی بعلت عرضه غیر مجاز گوشت و جعل مهر بهداشتی دامپزشکی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر آقاجان نیا معلم گفت: در پی بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار از یک واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی و بررسی لاشه‌های موجود در واحد با توجه به اینکه لاشه‌ها دارای لیبل، تگ و مهر کشتارگاهی بوده کارشناسان این اداره به کیفیت بالای مهر روی لاشه‌ها مشکوک شده و طی استعلام انجام گرفته جعلی بودن مهر، لیبل و تگ مسجل شد.

او می‌گوید: با محرز شدن تخلف این واحد پیگیری قضایی در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی دادستانی بابلسر واحد یاد شده پلمب و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت و آلایش خوراکی کشتار غیر مجاز که به مهر بهداشتی تقلبی ممهور شده بود، توقیف شد.

به گفته آقاجان نیا معلم با توجه به فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ و اجرای دستور العمل‌های ابلاغی اداره کل دامپزشکی مازندران و مصوبات ستاد تسهیلات سفر استانی، بازرسان بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان در قالب اکیپ‌های ثابت و سیار در دو شیفت کاری، بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت داشته تا محصولات سالم و بهداشتی تحت نظارت دامپزشکی به دست مصرف کننده برسد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.